Bezpłatna dostawaDla wszystkich zamówień
Wysokie rabaty przy zakupach hurtowych Do 20%
Bezproblemowy zwrot30dniowe prawo do zwrotu towaru

Polityka dostaw

Jaki jest czas dostawy?

Dostawa składa się z dwóch etapów:

1. Realizacja zamówienia
Każde zamówienie jest weryfikowane, zatwierdzane i przygotowywane do wysyłki w ciągu 48 godzin roboczych. O postępie będziesz informowany/a e-mailem na każdym etapie.

2. Czas wysyłki
Polska: 8–14 dni roboczych
Wysyłka realizowana jest przez partnerów logistycznych, takich jak:

  • InPost (paczkomaty i kurier)

  • DPD

  • DHL

  • GLS

  • Poczta Polska

Podane terminy mają charakter orientacyjny. Mogą wystąpić opóźnienia wynikające z odprawy celnej, transportu lub zwiększonej liczby zamówień (np. okres świąteczny, Black Friday, Nowy Rok).


Jakie są koszty dostawy?

  • Dostawa jest bezpłatna, niezależnie od wartości zamówienia i miejsca dostawy.

  • W cenie uwzględnione jest również ubezpieczenie przesyłki na wypadek zagubienia, uszkodzenia lub kradzieży w transporcie.

  • Ze względów logistycznych zamówienie może zostać podzielone na kilka paczek. W takim przypadku otrzymasz powiadomienie e-mailowe.


Śledzenie zamówienia

Nie udostępniamy numerów śledzenia (Track & Trace).
Zamiast tego regularnie informujemy Cię e-mailowo o statusie realizacji i dostawy zamówienia.

W razie pytań nasz dział obsługi klienta jest dostępny, aby Ci pomóc w każdej chwili.


Ważne informacje

  • Jeśli przesyłka nie dotrze w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z obsługą klienta.

  • W przypadku automatycznego zwrotu przesyłki do nadawcy mogą zostać naliczone dodatkowe koszty ponownej wysyłki.

  • Aktualnie nie oferujemy wysyłki ekspresowej.